Fas 2 och 3



Nu kommer jag påbörja fas 2 och tre parallellt. Simning och löpning. Till september ska jag kunna springa 15km för då är det Lidingö15. Innan dess är simningen, men känns som att löpningen får bli mest fokus. Mått mål för Lidingöhalvan är 1.30 men jag kommer att satsa på 1.20 så får vi se hur långt jag kommer. Just nu när jag springer så känns det långt dit, men övning ger färdigthet. Och så finns ett större mål längre fram också.

Igår gick jag till Rocklundaspåret med Nicke och vi sprang femman. Tog ca 29. Idag sprang jag ur mig lite frustration, ner till cityringen, runt den och tillbaka. 8km på 45:30. Kändes bra. Kanske klarar detta med lite träning och pannben. Kommer satsa på det iallafall! :) Håller alla tummar och tår att benen hänger med mig och att benhinnor och vader klarar sig. Om inte så hoppas jag att Pentii kan laga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0