Hopprep som träningsform

 
Okej, såhär va, jag är TUNG!!! :P Fattar inte att man orkade hoppa i timmar när man va liten. Man stod på skolgården och hoppade och hoppade när man va typ tolv! Helt otroligt va kort tid man klarar nu. Är man verkligen i så dålig form, eller är det det att man var mycket lättare i kroppen när man var mindre? hehe, känns som att man blivit gammal när man inte orkar speciellt länge. Skulle bli brädad alla dagar i veckan av en åttaåring, det kan jag säga! Men jag ska träna upp mig tänkte jag. Känner att det var jättebra för axlar och armar faktiskt. Det kändes lite som en helkroppsövning fastän man inte rör sig så mycket. Sen ska jag kunna hoppa i timmar igen!!! ;) Hehe, eller iallafall i fem minuter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0