HIT och nya monstret

 Idag blev det ett HITpass. Skojsigt. Avslutade med massor av burpies (4min).
  1. Kettlebellswing, ruscher, dips/armhävn mellan steppbräda
  2. Boxhopp, pushpress, ligga-på-rygg-lyfta-höft/rumpa/ben mot tak
  3. armhävningar på stepbräda, grodhopp, marklyft
  4. hängande rodd, köttbullen, killerjumps
Tyvärr kan jag inte alls hitta mitt medlemskort nu. Jag har fasiken letat precis överallt! Åkte tillbaka och letade på friskis parkering, på min parkering, på parkeringen på Ica Grytan. Inne på friskis. I alla kläder jag hade på mig. I väskan. Herregud, jag hade det ju kl sex! Var försvann det sen?! Var in på toa en snabbis, kan jag ha lagt det där på friskis, där glömde jag kolla. Måste ringa Ica Grytan och se om de fått in nåt där. Annars har jag ingen aning :( SUG!
 
 
Var även upp och kikade lite snabbt på monstret på plan två. Måste prova någon dag, såg kul ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0