Roliga timmen! :)

Haha! Jag och Emma har verkligen vår roliga timme på torsdagar klockan åtta då det är cirkelfys. Vi är alltid lika flummiga och småtrötta när vi kommer dit och ska gå därifrån. Igår var vi nog extra flummiga. Den är den dagen i veckan vi alltid tränar ihop förutom söndagar och CGX, men det är inte alltid. Så torsdagar är liksom vår roliga timme! :D Måste bara säga att det är inte så att vi latar oss för det direkt utan vi mosar alltid gärnet! Igår kände jag mig jättestark och ville fortsätta köra lite mer efter passet, men Emma börjar ju tidigt så hon måste hem och sova. Passet slutar ju nio så det är rätt sent ändå. Men kul har vi!!! :D Sebbe och Kristoffer som har passet är bra på att peppa!
 
Jag + Emma + Torsdagar + 20.00 + Kristoffer + Sebbe + bra musik + bus = Roliga timmen! <3
 
Det ska va kuuuul att träna! Och detta pass går jag enbart på för att det är kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0