Shoppat!!! Längdskidor :)

 
Idag har jag varit och köpt längdskidor! :D Fina va?! Kommer åka som ett spjut!!! :D Har varit i valet och kvalet om jag ska köpa eller låna, och det känns jättebra att ha löpt! Idag var det 25% på intersport också, så det blev lite rabatt också, skönt. Skidorna ska vara jättebra! Och pjucken sitter bra! När jag va där i måndags och plockade ut grejerna så var det inga av pjäxorna som var sådär asbra, men så skulle de ringa när de fick in min storlek i de som tillhörde skidorna och de ringde passande idag! De satt bäst av dem jag provade (och jag provade alla) Stavar för jag där emot vänta lite med, för det fanns inte de jag borde ha. Passade på att köpa nya träningshandskar, en träningsbehå, skidvantar och två par löparstrumpor också när jag ändå var i farten! Träningen idag fick stå åt sidan, nästan som alla dagar ett tag bakåt... men kommer nog snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0